Yazar: admin1ankara1 16 Ağustos 2018
Web sitesinin reklamını yayınlaması zaten politikaları gereği de aynı kampanya altında bir daha fazla web sitesinin reklamını yapamayacağınızı verirsin alırsınız reklam grup bunun da anahtar kelimeler bulunuyor. Anahtar kelime düzeyinde ise anahtar kelime başına tıklama başına maliyet. Örneğin reklam veren rekabeti çok yüksek bir anahtar kelime için belki o kelimenin tıklama başına maliyetini daha yüksek tutmak isteyeceksiniz ve anahtar kelimelerin güveneceğini belirleye bileceksiniz. Örneğin bir anahtar kelime için diyelim ki uydu anahtar kelimesi için başka bir ana sayfaya uydu anteni anahtar kelimesi için başka bir sayfaya yönlendirecek diyelim ki böyle birkaç tane anahtar burada birkaç tane daha daha fazla var tabii ki 15 20 tane anahtar kelime var. Attığınızda ve hepsini bir hesaba koydunuz tek taş pırlanta nişan takısı beyaz altın kolye mücevher takı kolye altın kolye takı bir takım farklı yazılımlarda var hepsi aklımıza geldi bir kağıda bir şekilde yazmaya başladınız. Yapısı hakkında hiçbir şey bilmiyorsunuz. O da Instagram hepsini girdiniz bütün anahtar kelimeleri girdiniz. Karman çorman bir kampanya oldu ve günün sonunda dediniz ki her borçlu. Denedim ama gerçekten yatırımlarında yatırdığım paranın geri dönüşünü alamıyorum. Ebru çünkü tıklayan boş atıyor veya ben sadece denedim para ödüyorum ve geri dönüş alamıyorum dediniz. Aslında müşterilerin sizi aradı anahtar kelimeler de sizin sunduğunuz reklam metni belki de doğru reklam metni değil. Sizin sunduğunuz reklam ekle bir tek reklam metni tektaş yüzük sadece 59 TL Peşin fiyatına 12 ay taksit ile tektaş yüzükler hemen kargoda gibi metrosu dolayısıyla burada diyelim. Elmas bir takılır ya Bir insan bu reklam açıklayacaktır buraya itimat ı anda sizin alaka düzeyiniz tıklamanız kalite puanınız bunun düşecek kalite puanınız düştükçe sizin reklamınız.
Görünürlüğü azalacak ve görünürlüğü azaldıkça da aslında siz yatırımlarının geri dönüşümü alamıyor olacaksınız peki ha kelimeler aklımıza geldi. Diyelim bunları nasıl grup diyebiliriz. Bir düşünelim öncelikle her gruba ayrı bir reklam yapabiliriz. Yüzük kolye ve bileklik kampanyaları adı altında 3 tane kampanyaya bölebiliriz. Ve bu 3 kampanya içinde farklı reklam metinleri yazalım diyelim farklı reklam metinleri yazmak. Aslında çok büyük bir iş yükü gibi görünse de aslında anahtar kelimeyi değiştiriyorsunuz reklam metinleri içinde. Aslı 2 saniyenizi mal olacak bir toplantı sizin zaman harcayacağınız bir süreç olacak bu. Örneğin bir tanesine tek taş yüzük sadece 59 TL diğeri tek taş kolye sadece 99 teyzeye gibi bir reklam metni yazabilirsiniz. Peki yeterli mi bu hayır diyoruz tabiki de yeterli değil bu kampanya yiyip. Bir de farklı reklam guruplarına bölüm diyoruz. Eğer yatırımlarınızı geri dönüşünü doğru almak istiyorsanız ve müşterilere ilgilendikleri anda ilgilendikleri şeyle alakalı reklam metni sunmak istiyorsanız.