X
adwords egitim

Yazar: 16 Ağustos 2018

Google Ads Temel Bilgiler

Öncelikle Adwords yaparsın temelleri ne olacak nedir üzerinden geçip bugünkü ajandayı biraz anlatmak istiyorum. Google Adwords reklam vermeye başlayanlar yeni başlayanlar veya reklam vermiş olanlarında ajandasına tekrar et üzerinden geçiyor olacağız. Reklam sıralaması daha sonra hesap yapısını nasıl optimize edeceğiniz. Nasıl kaliteli reklamlar verebileceğiniz ve hazırlayabileceğiniz. Daha sonrasında anahtar kelime seçimi ve performans takibine akabinde raporlama ve yatırım getirisi nasıl ölçebilirir veride duruyor olacağız.
Klasik bir Google arama sayfası yaptınız bir tatil arama sorgusunda arama sorgusunun organik arama sonuçlarının üzerinde 3 tane ve sağ tarafta 8 tane olmak üzere toplam 11 tane sponsor bağlantıdan oluşan en doğrusu reklamlarını diğeri de organik sonuçlardır. Bizim her zaman sizlerle komik ettiğimiz üzere organik sonuçlar tamamen tarafsız ve ücretsiz sonuçlardır ve bunun algoritması tamamen et borçtan farklıdır ve birbirinden bağımsızdır. Adwords reklamları izle sponsor bağlantı vardır ya hani müşterileri ilgilerini gösterdikleri aldı ulaşmanızı sağlayabilecek sıralaması ile alaka düzeyine bağlı olan ve reklam verenlerin tıklandığında para ödedikleri bir reklamcılık programıdır.