X
adwords egitim

Yazar: 16 Ağustos 2018

Google Ads Kalite Puanı

Size bir de diğer dediğimiz bir faktör diğer faktörü içinde bireylerinizin tıklama oranı geçmişi zamanında hesap geçmişiniz hesabınızda daha önce verdiğiniz reklamların kalitesi ve bunun gibi bir takım faktörler var diyoruz ki kalite puanı nasıl hesaplarız dediğim gibi tıklama başına diyoruz ki kalite puanı nasıl hesaplarız.Ali Akın yüksek olursa tamam bir ters korelasyon var aslında birbiri arasında alaka ne kadar yüksek olursa tıklama başına maliyetini o kadar düşük olur. Çünkü kalite falanız çok yüksek aslında bu biraz da Google Adwords reklam verenleri ödüllendirme yöntemi diyebiliriz buna siz ne kadar müşterilere alakalı reklam hizmeti sunarsanız ve kaliteli reklam hizmeti sunarsanız. Aslında Google’da onların son kullanıcısına onun son kullanıcısı mutlu ettiniz için sizi de mutlu ediyor diyebiliriz böyle bir dön gibi açılış sayfası kayıt etsene açılış sayfanız iyi bir kullanıcı deneyimi sunuyor mu. Aslında bunu da ısınıyor. Google kalite puanı şimdi nerede göreceksiniz onu belki çoğunuz biliyordur ama tekrar etmekte fayda olacağını düşünüyorum. Anahtar kelimeler sekmesinde geldiğinizde sütununda uygun 7 sütün olacağım evde buradaki eklem keşif aracı diyoruz biz bunu öğreten taşı sayacındaki baloncuya tıkladığınızda buradaki kalite puanı ve o anahtar kelimeler. Aklımızın gösterip gösterilmediğini net bir şekilde görebilirsiniz hesabınızı. Optimize ediyoruz oradaki kitleme halihazırda eposta hesabı olanlar olan insanlar da var. Ancak bu işe yeni başlamış insanlar da var.