Yazar: admin1ankara1 16 Ağustos 2018
Türkiye’de maalesef ip altyapısı çok düzgün oturtulur kurtulamadığı için in hedefleme tam olarak çalışmıyor. Ancak İl hedefleme yapacak olan müşterilere şöyle bir tavsiyede bulunuyoruz. Biz anahtar kelimeleriniz in yanına hiç isimlerini yazın. Örneğin tektaş yüzük Ankara veya İstanbul çilingir gibi anahtar kelimelerin yanına mutlaka il isimlerini yazın ki daha efektif anahtar kelimeler olsun diyoruz. İki seçeneğimiz dillerine dillerde de dediğim gibi yerlerde yaptığınız gibi. Seçtiğiniz dilde seçtiğiniz dilleri İngilizce ise İngilizce bir kampanya da oluşturabilirsiniz dili eşleşmesi kullanıcının. Google ara yüz değil ayarla bakarak belirlenir. Dolayısıyla eğer benim Google ara yüzündeki Dil İngilizce ise ben siz burada İngilizce’ye seçmeli seçmeli iseniz ve sadece Türkçeyi seçtiyseniz değil ayırırız. Google ara yüzü hesabınızda. Ben belki sizin reklamınızı görmeyeceğim şu anda herhalde toplam 41 tane dil seçeneği var ağlar ve cihazlar kısmına gelince. Google’da iki türlü arama iki türlü reklamcılık ağı var bir tanesi aramaya yani anahtar kelime reklamcılığı. Diğeri ise görüntülü reklam ağı cihazla sizin reklamlarınızın görüntülerini cihaz türünü belirleye bileceğiniz seçenek burada masaüstü ve dizüstü bilgisayarların ayrıca mobil reklamcılık da yapmak istiyor musunuz mobilde.
Metin reklamlarınızın çıkmasını istiyor musunuz buradan seçim veya seçme özgürlüğüne sahipsiniz teklif verme ve bütçe seçeneği burada dediğim gibi reklamlarında yapılan bir tıklama için ödemek istediğiniz tutardım. Aslında bu iki türlü ödeme yöntemi vardır tıklama başına teklif verme seçeneği vardı bir tanesi otomatik ödeme yöntemi yani Adwords sistemine siz bırakırsınız reklam veren rekabetine göre sen kendin ayarla. Bu tıklama başına maliyeti ve ben her türlü senin ayarladığım miktarı ve tutarı razıyım diyebilirsiniz. İkincisi ise manuel sistem yani siz kendiniz belirlersiniz her anahtar kelime için bir tıklama başına maliyet belirlersiniz ve dediğim gibi tıklamaları odaklan açıklamalar için manuel TBM otomatik teklif verme seçeneği. Bir de burada geliştirilmiş TBM denilen bir seçenek var. Eğer hesabınızda birazdan değineceğim. Eğer hesabınızda bir dönüşüm izleme kurgu kurgusu varsa ve kodu varsa dönüşümleri içinde bir teklif verebilirsiniz. Bu de dediğim gibi sizin web sitenizde yapmak istediğiniz dönüşüm için verdiğiniz bir teklif. Demek korkusu varsa bir konu varsa dönüşümler içinde bir teklif verebilirsiniz. Bu da dediğim gibi sizin web sitemizde yapmak.
İşiniz bir teklif neymiş öyle diyebilirsiniz. Ben web sitemde satış olmasını istiyorum ve satış olmasını istediğiniz sayfaya yerleştirdiğiniz kot karşılığında ödeme yöntemi. Yapı ayarlarını değiştirebilirsiniz bütçe dediğim gibi istediğiniz gibi bütçeyi belirleyebilirsiniz kampanya düzeyinde bunu nasıl ayarlayacağım tamamen sizin seçiminize bağlıdır harcamayı. Uygun gördüğünüz tutar. Neyse buraya girebilir. Her zaman da değiştirebilirsiniz gelişmiş hali zaman planlaması var reklamlarınızı ne zamanlar yayınlanması istiyorsunuz. Örneğin diyebilirsiniz ki benim. Hedef git lan benim anahtar kelimeleri hafta sonları beni hiç arama yapmaz. Dolayısıyla burada hafta sonları çıkarabilirsiniz ya da diyebilirsiniz öğlen saatlerinde yemek sipariş etti deniz vardır öğlen saatlerinde. Ben mutlaka ve mutlaka gösterilmek istiyorum. Hatta öğle saatlerinde benim tıklama başına tekliflerini daha da arttırır gibi otomatik kurallar yerleştirebilirsiniz eşleme seçeneklerinden biraz bahsetmek istiyorum.