Yazar: admin1ankara1 22 Kasım 2018
Web siteleri genel olarak firmaların kendilerini elektronik ortamlarda tanıtmasına yarayan araçlar olarak görülmektedir. Bu tanım her ne kadar terim olarak doğru olsa da yapı bakımından biraz daha detaylandırılması gereken olguların da başında geliyor. Öyle ki bir web sitesinin hangi amaçla kullanıldığından daha çok içerisinde hangi bütünlükleri barındırdığı da firmaların dikkat etmesi elzem olan faaliyet aşamalarından bir tanesi olarak karşımıza çıkıyor. Durum böyle olunca web sitesi tasarımında ortaya konulacak olan performansın da verimli sonuçlar alma adına çok kritik bir değerlendirme safhası oluşturduğunu da göz ardı etmemek gerekiyor. Dolayısı ile her web sitesinde bulacağınız klasik girizgâh ve işlemlerden daha fazlasına ihtiyacınız olduğu da yadsınamaz bir gerçek. Nitekim firmalara ait olan web sitelerinde bulunması gereken en önemli özellik şüphesiz ki müşteriye yönelik olan hitap şeklidir. Kurumsal bir yazılım, hafızalarda yer edinecek bir tema ve tabi ki sattığınız ürün veya verdiğiniz hizmete dair detaylar da bir web sitesi tasarımında olmazsa olmazlardan bazıları olarak gözler önüne serilmektedir. Hal böyle iken tabi ki bu konuda alacağınız hizmetin vizyonunuzu net bir şekilde müşterilerinize göstermesi ve işlerinizde yaşanacak olan büyümeyi ve gelişimi de doğrudan desteklemesi beklenen neticeler arasında görülecektir. Bu sayede potansiyel müşterilerinize karşı kurumsal kimliğiniz ile yaptığınız tanıtım da sizi ön plana çıkaracak olan etmenlerden olacaktır.